De doelstelling van onze Stichting Neptune Association, afgekort SNA, is om een rechter hand van Neptunes, de zeegod, te willen zijn om zo historische mari­tieme vliegtui­gen te lokaliseren, observeren en waar nodig te restaureren, in de breedste zin van het woord, in het bijzon­der de vliegtuigen van de Nederlandse Marineluchtvaartdienst.

Het idee werd geboren bij drie luchtvaart enthou­siastelingen, die een jaar daarvoor nauw betrokken waren bij de organisatie van het 50-jarig bestaan van de Vliegtuigsquadrons 320 en 321, welke gestatio­neerd waren op het toenmalige Marinevliegkamp Valken­burg.

In januari 1991 werd onze Stichting Neptune Association (SNA) opge­richt om hieraan gestalte te geven.

Technische Dienst uitvoerend medewerker

Ervaring in de luchtvaart wordt niet gevraagd, alleen een gezonde belangstelling in de historische luchtvaart en een paar handige handen. Ervaring in houtbewerking is een pre.
Heeft u interesse, dan kunt u contact opnemen via het contactformulier.

Webmaster van deze website

De SNA kan nog een vrijwilliger gebruiken voor de functie van webmaster voor deze website. Deze website is gemaakt met Joomla maar kan ook in een andere CMS programma gemaakt worden. De werkzaamheden bestaan uit het bijhouden en verbeteren van deze website. Het plaatsen van de artikelen en de foto's van de uitgevoerde werkzaamheden. Geschatte benodigde tijd voor het bijhouden is ongeveer 2 uur per maand.
Heeft u interesse? Neem dan graag contact met ons op voor het maken van een afspraak.
U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.