De doelstelling van onze Stichting Neptune Association, afgekort SNA, is om een rechter hand van Neptunes, de zeegod, te willen zijn om zo historische mari­tieme vliegtui­gen te lokaliseren, observeren en waar nodig te restaureren, in de breedste zin van het woord, in het bijzon­der de vliegtuigen van de Marineluchtvaartdienst.

Het idee werd geboren bij drie luchtvaart enthou­siastelingen, die een jaar daarvoor nauw betrokken waren bij de organisatie van het 50-jarig bestaan van de Vliegtuigsquadrons 320 en 321, welke gestatio­neerd waren op het toenmalige Marinevliegkamp Valken­burg.

In januari 1991 werd onze Stichting Neptune Association (SNA) opge­richt om hieraan gestalte te geven.

Technische Dienst uitvoerend medewerker

Ervaring in de luchtvaart wordt niet gevraagd, alleen een gezonde belangstelling in de historische luchtvaart en een paar handige handen. Ervaring in houtbewerking is een pre.
Heeft u interesse, dan kunt u contact opnemen via het contactformulier.

Secretaris van de Stichting

Als secretaris (secretaresse) bent u lid van het bestuur. Wij zoeken met spoed een secretaris om ons bestuur te versterken en de werkzaamheden daardoor te verlichten.
Heeft u interesse? Neem dan graag contact met ons op voor het maken van een afspraak.
U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken.